
xa0آیا برگزاری جشن نهم ربیع الاول یا همان عیدالزهرا صحیح است ؟ عید الزهرا و جشن گرفتن نهم ربیع الاول به دو جهت میتواند باشد:نخست آنکه سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر امام زمان(عج) است، دومین مناسبت که بین برخی از مردم به غلط مشهور شده، سالروز قتل عمر بن خطاب است.اما نسبت به امامت امام عصر از آن جهت که هشتم ربیع الاول روز شهادت امام حسن عسکری است و از آن به بعد امامت به عهده امام زمان حضرت ولی عصر سپرده میشود، شیعیان برای به امامت رسیدن امام زمان خشنودند و جشن میگیرند. با این کار ...
ادامه مطلب