پیام امام خمینی به مناسبت پایان جنگ تحمیلی و آغاز جنگ فقر و غنا

متن مرتبط با «بخوریم؟» در سایت پیام امام خمینی به مناسبت پایان جنگ تحمیلی و آغاز جنگ فقر و غنا نوشته شده است

برای ضعف و بی حالی چه بخوریم؟

  • نیلوبلاگ

    برای ضعف و بیحالی چه بخوریم؟ 1. موز  تصور غلطی وجود دارد که موز منجر به افزایش وزن می شود. اما در واقع این موضوع کمک خواهد کرد تا چربی های اضافی و اضافه وزن به خوبی از بین برود. موز دارای مقدار قابل توجهی ساکاروز، گلوکز و فروکتوز است که منجر به افزایش انرژی در بدن می شود. می توانید یک عدد موز رسیده را به همراه یک قاشق چای خوری عسل مخلوط کنید و یک تا دو بار در روز میل کنید. 2. انبه  علت بی حالی و خستگی مداوم ممکن است ناشی از موارد بسیار گوناگون می باشد. همانطور که قرار بود ببینیم بر...

    ادامه مطلب